ارائه تجربه یک خرید خوب همواره از اولویت‌های بوجور بوده است. بوجور می‌کوشد که تمام سفارشات در بهترین شرایط به دست مشتری برسند. با این حال ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در قالب خدمات پس از فروش پیش بینی کرده ایم.

مواردی که شامل گارانتی مرجوعی کالا می‌شود:

  1. سفارش ناقص ارسال شده است
  2. تاریخ انقضای کالاها سپری شده است
  3. کالا های دریافتی با سفارش شما تطابق ندارد
  4. اگر از خرید خود منصرف شده اید
  5. سفارش شما قبل ارسال نیاز به ویرایش دارد
  6. اگر از کالا های دریافتی ناراضی هستید

در صورت وجود هر یک از موارد بالا، درخواست خود را از طریق صفحه پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

مواردی که برای ثبت درخواست مرجوعی باید رعایت شود:

  1. هنگام تحویل کالاها از مخدوش نبودن بسته‌بندی اطمینان حاصل کنید و پس از آنکه از سلامت مرسوله تایید شد از مامور ارسال تحویل بگیرید.
  2. در صورت وجود هر گونه ایراد در مرسوله، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید.
  3. بسته بندی کالای مرجوعی باید سالم و مانند شرایط اولیه آن باشد.
  4. فاکتور سفارش باید نزد شما موجود و امکان تحویل به بوجور را داشته باشد.
  5. برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت درخواست مرجوعی وجود دارد و پس از ثبت، امکان درخواست مرجوعی برای سایر کالا های سفارش وجود ندارد.

مراحل مرجوع نمودن کالا:

  1. درخواست خود را از طریق راه های ارتباطی که در صفحه پشتیبانی بوجور درنظر گرفته شده است با ما درمیان بگذارید.
  2. درخواست مرجوعی شما توسط کارشناسان بوجور جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی بررسی می‌شود.
  3. با مشتری تماس گرفته می‌شود و هماهنگی جهت برگشت به عمل خواهد آمد.
  4. محصولات مرجوعی از مشتری توسط پست تحویل گرفته می‌شود. وضعیت کالای مرجوع شده توسط کارشناسان بوجور بررسی می‌شود.
  5. در صورت تایید مرجوعی، با مشتری تماس گرفته میشود و وجه سفارش مرجوعی بازگردانده می‌شود.