پاسخ به پرتکرار ترین سوالات مشتریان

بله، تا سه روز پس از تحویل محصول، گارانتی بازگشت وجه داریم.

به همراه هر سفارش، ۲۰۰ گرم برنج نمونه از همان برنجی که سفارش داده اید در بسته ی تستی قرار میدهیم تا کیفیت برنج را تست کنید و در صورت رضایت کیسه اصلی را باز نمایید. توجه داشته باشید که به دلیل مسائل بهداشتی باز شدن کیسه برنج، گارانتی بازگشت را لغو میکند.

بله، در صفحه خرید عمده امکان خرید عمده برنج را از بوجور فراهم کرده ایم تا خرید های بالای ۱۰۰ کیلوگرم از آنجا اقدام کنید.

بله، تمامی قیمت ها در سایت قیمت روز هستند.

پس از تکمیل خرید ، شما را از طریق پیامک در جریان وضعیت سفارش قرار میدهیم. پس از تحویل سفارش شما به سرویس حمل و نقل کد رهگیری مرسوله‌تان را در اختیار شما قرار میدهیم تا از وضعیت بسته در طول مسیر باخبر باشید.

بله دامنه با پروتوکل SSL ایمن شده و درگاه های پرداخت معتبر هستند.

پس از این که مرجوعی از طرف شما در طول مدت گارانتی به دست کارشناسان ما رسید و در صورت سالم بودن پلمپ کیسه، مبلغ شما در همان روز سریعا به حساب شما واریز خواهد شد.

تا زمانی که بسته شما را تحویل سرویس های باربری نداده ایم میتوانید سفارشتان را لغو یا تغییر دهید.

امکانش خیلی کم است اما با این حال پس از حداکثر ۷۲ ساعت به صورت اوتوماتیک مبلغ به حساب شما بازمیگردد. در غیر این صورت با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.